dissabte, 14 de juny del 2008

Festa Major de Sant Pere - Reus



Aviat començaran els actes de la FESTA MAJOR DE REUS, la meva ciutat.

Tindrem dies de tot: Barraques, masclet, CONCERTS, sopars, ballarugues, trobades, processons i lo més esperat, la TRONADA.



Aquest any l'Ajuntament, no té calers per adecentar el Roquís per a les Barraques, però sí que en té per llogar al senyor Custo perquè li dissenyi el cartell.

Quins trons,
i no masclets de tronada, eh!!

SORT QUE HI SURT LA VÍBRIA!!!!

Amb ella hi toca el timbal el meu fill (és el més alt i més guapo XD).




A mi em podreu veure i sentir (faig un petitet solo) a la prioral de sant Pere el diumenge 22, a les 20.

Tenim el concert del Cor Mestral.

M'agrada participar a la festa Major.
Us hi esperem!

2 comentaris:

David Holguín ha dit...

Hola Rosa!
Me ha encantado que dejaras un comentario en mi bitácora y contaras esta experiencia tuya personal. Te voy a agregara mis blogueros favoritos para visitarte diariamente.

Besos
David Santos
www.13rosas.blogspot.com

barrufeta ha dit...

Ei Rosa!!!
M'encanta aquest post que has posat de la Festa Major i de les Barraques!!
Moltes gràcies pels teus ànims i les teves paraules de força!!
Ets genial guapa!!
Un petonàs!!